سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پودر کلر ایرانی بخریم یا خارجی

اگر در منزل شخصی خود یک استخر خصوصی دارید به احتمال بسیار زیاد با این سوال مواجه شده‌اید که پودر کلر ایرانی بهتر است یا پودر کلر خارجی؟ خرید کلر استخر یکی از ضروری ترین و مهم ترین اقداماتی است که در راستای حفظ بهداشت و سلامت افراد صورت می گیرد بنابراین باید توجه ویژه ای به این امر داشته و از خرید کلرهای بی‌کیفیت خودداری کنید. اگر می خواهید یک مشاوره کاربردی در خصوص خرید پودر کلر ایرانی و خارجی دریافت کنید پیشنهاد می کنیم با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پودر کلر ایرانی

پودر کلر یا پرکلرین که در زیرمجموعه کلسیم هیپوکلریت قرار دارد یکی از انواع پر مصرف کلر است که بیش از هر چیزی در تصفیه آب استخر و آب آشامیدنی به کار می رود. امروزه این محصول در ایران نیز تولید شده و با کیفیت قابل قبولی در سطح کشور عرضه می‌شود.

پودر کلر ایرانی یک محصول بین‌المللی نبوده و به دیگر کشورهای جهان صادر نمی‌شود اما در حوزه مصارف ملی و داخلی امتحان خود را پس داده و نتایج قابل قبولی به دست آورده است. امروزه بسیاری از فروشگاه های مربوط به عرضه مواد شیمیایی، خرید کلر استخر با برندهای ایرانی را توصیه می کنند. کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب از جمله مهمترین علت افزایش محبوبیت محصولات داخلی است.

پودر کلر خارجی

برخی از کشورهای جهان هم چون ژاپن، امریکا، هند و کشورهای دیگر مبادرت به تولید پودر کلر در سطح گسترده و صادر کردن آن به نقاط دیگر جهان می کنند. بسیاری از این برندها در ایران نیز به فروش می‌رسد و رضایت بسیاری از کاربران را جلب نموده است با این حال اغلب برندهای خارجی قیمت بسیار بالایی داشته و خرید آن برای بسیاری از ایرانیان مقرون به صرفه نیست.

گذشته از این موارد همواره احتمال ارائه جنس غیر اصل نیز در عرصه صادرات وجود دارد و حتی برترین و معتبرترین فروشگاه های داخلی نیز نمی‌توانند به صورت قطع بر یقین اصل بودن محصولات را تضمین کنند چرا که در برخی از شرایط حتی شرکت های وارد کننده محصولات خارجی نیز خود قادر به تشخیص محصولات اصل از غیر اصل نبوده و ممکن است در این زمینه متحمل خسارات جدی شوند.

درجه خلوص پودر کلر

فروش کلر و به خصوص پودر کلر با درجات مختلفی از خلوص و کیفیت صورت می‌گیرد. در زمان خرید کلر استخر و کلر با مقاصد دیگر باید به درجه خلوص محصول مورد نظر توجه داشته باشید. تفاوتی ندارد پودر کلر موردنظر ایرانی است و یا خارجی در هر صورت باید از درجه خلوص مناسبی با آلودگی آب برخوردار باشد.

امروزه درجه خلوص 60 الی 70 و در برخی از وبسایت ها درجه خلوص 70 الی 80 به عنوان برترین درجه خلوص پودر کلر استخر معرفی می‌شود. قیمت پودر کلر ایرانی و دیگر برندهای خارجی متاثر از درجه خلوص و کیفیت محصول است. فروشگاه اینترنتی سیگما شیمی ارائه کننده انواع کلر ایرانی و خارجی با درجات خلوص مختلف و قیمت های متفاوت است.

برای دریافت جدید ترین قیمت پودر کلر می توانید به لینک https://bit.ly/2NYldda مراجعه نمایید.